sunnuntai 5. syyskuuta 2010

Koiranäyttelyt ja sitten pika kierros ostoksilla.


Tällä viikolla on ollut kiirettä... ja kiirettä.. mutta nyt sitten löytyi aikaa tehdä jotain mukavaa, niinku kirjotella tänne..:)

Kokeilin viime viikolla kaupungilla vero modan toppaliiviä ja jäin sitten vielä miettimään, että olikohan sittenkään ihan mun juttu, mutta tänä aamuna koiranäyttelyissä näin samanlaisen toppaliivin mitä olin kokeillut ja tuli se tunne että "se on pakko saada". Joten koiranäyttely matkalla kotiin poikettii ostoskeskukseen ja sieltä se oma toppaliivi lähti mukaan.
T:Jenna

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Tuo on niin ihana! :)