Työmatkalle rento asu. Päällä oli siis ginatricot toppi (valk), ONLY:n pitkä paitapusero, pieces valkoinen vyö, helminauha ja ginatricot leggisit. Ja varpaan kynsissä MODELS OWN lakkaa, sävy Sophie's Pink.
Jenna
Ensimmäiseksi päiväksi olin suunnitellut että oisin laittanu jotain siistimpää suorat housút ja kauluspaidan ja liivin tai jotain, mutta sitten lopulta halusinkin laittaa vaan jotain missä olo oli kotoinen.:) Eli laitoin, farkku leggarit, GINA TRICOT:n topin ja sen päällä ONLY:n perus trikoo,BURBERRYN huivi, LOUIS VUITTON:in speedy 35 ja ONLY:n nahkatakki.
Ja näillä ensimmäinen päivä koulussa meni oikein kivasti!!
Jenna