torstai 23. syyskuuta 2010

Gina tricot, lindex, Mik's ja H&M...


Korvakorut löytyi mik's:istä, ihanat korviksista teki pieni valkoisella painettu kuvio "helmen" pintaan. Kaveriksi korvakoruille lähti mukaan myös H&M "helmi" kaulakoru. Mukavan pitkä oli tuo helminauha ja kun edelliselle saman laiselle kävi kurjasti ja se levisi työpaikan lattialle, joten uudelle on käyttöä.:)


H&M huulikiilto oli aivan suloisimmassa pakkauksessa ja vaikkei laadultaan ole mitään parasta niin toimii ihan ok hyvin penaalin huulikiiltona jota voi sitten tunnilla levitellä.:P


Gina Tricot topit on aivan parhaita eikä niitä voi olla koskaan liikaa, tällä kertaa ostoskassiin päätyi vaaleanpunainen.
Vyö löytyi lindexin poisto korista.


Gina Tricot mustat "farkku" leggingsit

Ei kommentteja: