Käytiin kaverin kans syömässä ja pienellä kierroksella heti aamusta katseleen mitä vaatteita ois tarjolla:). Mun ei ollu tarkoitus ostaa mitään mutta sitte pari heräte ostosta lähti mukaan. Eli SEPPÄLÄSTÄ löytyi "models own" kynsilakka, jota Tiina oli suositellut. Ja lakka on kyllä ihan huippu, lavittyi hyvin ja kuivui nopeasti.! Siis täysin hintanasa arvoinen juttu.
Myös uudet lapaset oli pakko saada kun ilmat on jo niin kylmät, varsinkin aamuisin on tosi kalseaa kun koiria ulkoiluttaa. hyrrr.. Lapaset löytyi myös SEPPÄLÄ:stä.
Omasta mielestä päivän paras "löytö" oli huppari joka löytyi MICK'S:tä. Huppari on merkiltään "mic mac" ja on ihanan lämpöisen tuntuinen syysiltoja ajatellen, myös paidan pituus on ihan huippu, on sen verran pitkä että voi pitää vaikka legginssien kans.
T: Jenna
1 kommentti:
aivan superihana väri kynsilakassa ja huppari on myös niin ihana! :-)
Lähetä kommentti