torstai 23. syyskuuta 2010

Koti ja työväli vaatteet.


Työmatkalle rento asu. Päällä oli siis ginatricot toppi (valk), ONLY:n pitkä paitapusero, pieces valkoinen vyö, helminauha ja ginatricot leggisit. Ja varpaan kynsissä MODELS OWN lakkaa, sävy Sophie's Pink.

Jenna

Ei kommentteja: