torstai 23. syyskuuta 2010
Koti ja työväli vaatteet.
Työmatkalle rento asu. Päällä oli siis ginatricot toppi (valk), ONLY:n pitkä paitapusero, pieces valkoinen vyö, helminauha ja ginatricot leggisit. Ja varpaan kynsissä MODELS OWN lakkaa, sävy Sophie's Pink.
Jenna
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti