Kävin tänää jo aamusta kaupungissa kun latasin bussikortin niitä päiviä varten jolloin poikakaverini tarvitsee meidän autoa koko päivän ja mulla on koulua.
Samalla kävelin pikaisesti Stockmannin läpi josta ostin hiuslakan. Mielestäni siis maailman paras lakka, joka on merkiltään KLIPPOTEKET ja eniten pidän "super maximum strong":sta koska se oikeesti saa hiuksen pysymään just niin ku niiden haluaa pysyvän.
Jenna
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti