Baarissa tosi monilla oli jokin halloween asu.. Ens vuonna vois taas yrittää itsekin jaksaa pukeutua joksikin, mutta joksikin kauniiksi "rinsessa" tyyliseksi. (Ei siis mitään rumaa)

Tänään päivä onkin sitten menny aika sunnuntai tyylisesti sohvalla löhöten ja sarjoja katsellen. Ja tänään tuli myös Tunteet pelissä subilta.!(viikko sitte oli aivan pettymys kun ei tullutkaan) Vielä olis lenkki koirien kanssa edessä ja sitten takas katsoo The Hills ja The City. Ja oma muru tulee viikonloppun poikien reissulta kotiin.. jipii..
Mukavaa sunnuntaita kaikille lukijoille!
JeNNa