Tällä viikolla aloitin uuden koulun, ja minusta tulee isona kirjanpitäjä tai palkan laskia. Kuulostaa tosi tylsälle, mutta jonku nekin työt on tehtävä. Olen jo valmiiksi asiakaspalvelun ja markkinoinnin yo-merkonomi, joten ei noi tilintarkastus jututkaan niin vieraita onneksi ole.
Ensimmäiseksi päiväksi olin suunnitellut että oisin laittanu jotain siistimpää suorat housút ja kauluspaidan ja liivin tai jotain, mutta sitten lopulta halusinkin laittaa vaan jotain missä olo oli kotoinen.:) Eli laitoin, farkku leggarit, GINA TRICOT:n topin ja sen päällä ONLY:n perus trikoo,BURBERRYN huivi, LOUIS VUITTON:in speedy 35 ja ONLY:n nahkatakki.
Ja näillä ensimmäinen päivä koulussa meni oikein kivasti!!
Jenna
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti