lauantai 28. elokuuta 2010
Kaksi tyttöä, kolme koiraa ja herkkuja
Kaikki eivät lähde lauantai-iltana baariin, vaan herkuttelevat kavereiden kesken, rapsuttelevat koiria ja perustavat blogin! Tervetuloa lukemaan kirjoituksiamme!
Kuva lainattu petside.com
T. Jenna & Tiina
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti