Lauantaina samalla kun käytiin Elokuvissa yms kävin myös Tiinalla ja samalla Tiina näytti koruja joista aikoi luopua että jos tahtoisin ne ja ne oli ihania.. Sain lahjaksi kaksi kaunista, joi´sta toinen on jo päässyt käyttöön.. ihana Tiina kiitos!
t: Jenna
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti