keskiviikko 22. syyskuuta 2010

Ihanat lahjat Tiinalta, ihan muuten vaan.



















Lauantaina samalla kun käytiin Elokuvissa yms kävin myös Tiinalla ja samalla Tiina näytti koruja joista aikoi luopua että jos tahtoisin ne ja ne oli ihania.. Sain lahjaksi kaksi kaunista, joi´sta toinen on jo päässyt käyttöön.. ihana Tiina kiitos!

t: Jenna

Ei kommentteja: