Tänään on siis mun oma syntymäpäivä.. Ja huippua on ollut.. Eilen vietettiin kavereiden kans pienellä porukalla vielä viimehetken pikkujouluja ja samalla juhlittiin vähäsen jo mun synttäreitä. Ja tänään vuorossa oli kakkukahvittelua perheen ja muutaman kaverin kanssa:)... Ja huomenna kyläilemään tulee vielä mummu ja pappa jotkä tänään olivat papan veljen hautajaisissa eivätkä päässeet vielä tänään juhlimaan. Aikaisempina vuosina olen aina halunnut isoja juhlia, mutta tänä vuonna täytin jo masentavat 23 joten päätin juhlia vain omalla porukalla ja juhlat oli mitä parhaimmat:)
Niin ja tietenkin ihania lahjoja:) Sain poikakaveriltani kengät( yli polven saappaat) + vaatetteita ja asustetita ja yllätys paketiksi rakas oli ostanut jenni vartiaisen levyn:). Kavereilta "timantti" rannekorun, avonin tuotteita, hiusten hoitotuotteita ja karkkia yms. Niin äitiltä& hänen mieheltä kameran Canonin IXUS 130.:)
2 kommenttia:
Elä nyt masentavista puhu! Nuorihan sä olet vielä. Itse olen 25 enkä missään nimessä pidä itseäni vanhana :D
Kiitos, ei tämä 23 nii pahalla enää tunnukaan kun muutaman päivän jo tätä ikää elänyt;)
Lähetä kommentti