Eli olen siis vuorotöissä ja joskus vapaat sattuu keskelle viikkoa.. vaikka aina tahtoisin mieluiten olla vapaalla viikonloppuna..(ainakin sunnuntai on extra tärkee mulle, rakastan sitä tunnelmaa ja tv ohjelmia ja löhöilyä;). No mutta tällä viikolla oon nyt tiistain ja keskiviikon vapaalla. ja sunnuntain töissä.. snif..
Tänään suunnitelmissa on paljon mitä pitäis ehtiä ja haluis ehtiä. Koirat pitäis pestä ja föönata x 3.. ja sitten uimaan.. ja ostoksille.. ja mummulle ja papalle käymään.. JA LAITTAA JO KOTIIN JOTAIN TALVIKORISTEITA eli siis joulukoristeita ja valoja, ei ehkä vielä nii tä kaikkein jouluisimpia mutta pientä tunnelmaa jo..(nyt on "lupa" jo laittaa ku töissäki koristeltiin jo eilen). Olen niiiiin Joulu ihmisiä, ei vaan enää malttais odottaa joulukuun alkua ja sitä tunnelmointia ja pientä joulukiirettä joka sais kyllä kestää paljon enemmän kun vaan yhden kuukauden. Niin ja illalla tahtoisin oman murun kanssa elokuviin ja syömään, mutta se ei vielä varmaa kun kullalla on oma kiekko peli alku illasta ja heti sen jälkeen se kuitenki vaan seuraa SM-liigaa... tylsää.
Mutta illalla mahdollisesti luvassa Talvikoristelu kuvia meiltä;)
Mukavaa tiistaita.'
JeNNa
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti