Tänään juhlittiin vielä yks kierros synttäreita ja vieraana kävi mummu&pappa *sydän*.. Lahjaksi sain ihanan pentikin ison paketin josta löytyi mitä ihanin hopeinen "puu"..:)
Kuva tulossa myöhemmin, (jostain syystä ei tänne saa nyt laitettua kuvaa..toivottavasti menee pian ohi toi vika)
niin ja suunnittelin että vois ehkä jo käydä ostaa jouluherkkuja kaappiin niin ei jäis ihan viimisiin päiviin.. ja loput vaikka sitten vasta aatonaattona:)
T:JeNNa
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti