lauantai 25. joulukuuta 2010

Hyvää joulua kaikille!!


Joulu....*sydän* Vuoden ihaninta aikaa.. On tunnelmaa pieniä loistavia jouluvaloja ja kynttilöitä. Ihana kun saa ostaa paketeita ja toivoa niitä. Koristella kodin joulukuntoon, tehdä joulu herkkuja ja ennen kaikkea viettää aikaa läheisten ja rakkaiden kanssa ja muistella rakkaita jotka ovat jo taivaaseen muuttaneet..

Meidän jouluun kuului kynttilöiden sytyttämisellä Nelli koiran haudalle ja sitten mentiin äitin ja hänen miehen luo eli minun "kotiin" jonne myös mummu, pappa, minun poikakaveri ja muutamia sukulaisia tuli. Aatto meni ihanasti ja samalla vietettiin myös äitin 50 v juhlia. Joulupäivänä vuorossa oli poikakaverin perhe ja illalla vietettiin kotona ihan omaa joulua.

Ei kommentteja: