maanantai 15. marraskuuta 2010

Päivän asu 151110 by J



Tänään päällä oli rennot perus vaatteet, olin ensin päivän töissä ja jatkan illaksi kouluun joten missään kurjan tuntoisissa vaatteissa ei jaksa olla. Eikä kylmissä, ihan kamalaa on koulussa palella illalla, kun muutenki jo väsyttää.

Mutta siis tänään päällä oli valkoinen ja harmaa ginatricot perus toppi ja valkoinen H&M neule bolero. Jalassa oli ginatricot jegginssit ja lyhyt vartiset UGG:it.. Kaulahuivi H&M ja kello axcent.

ps. kuvan laatu ihan kamala näissä päivän asu yms kuvissa tällä hetkellä. Olen hukannut digicam ja nyt kuvat puhelimen kameralla siihen asti että löydän tai viimeitään ens kuussa saan synttärilahjaksi uuden. (toivon mukaan;)

Ja mukavaa viikonalkua kaikille lukijoille..

T: JeNNa

Ei kommentteja: