maanantai 1. marraskuuta 2010

päivän asu..

Töissä napattu kuva. eli siis ihan perusvaatteet. Onlyn musta nahkatakki ja farkku leggarit, Ginatrigot topit(musta ja vaaleanpunainen),Longchampin nahkalaukkuja mustat bullboxerin kengät. Ja ranteessa Guessin kello.



JeNNa

Ei kommentteja: