maanantai 1. marraskuuta 2010
päivän asu..
Töissä napattu kuva. eli siis ihan perusvaatteet. Onlyn musta nahkatakki ja farkku leggarit, Ginatrigot topit(musta ja vaaleanpunainen),Longchampin nahkalaukkuja mustat bullboxerin kengät. Ja ranteessa Guessin kello.
JeNNa
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti