perjantai 12. marraskuuta 2010

Päivän asu 121110



Eli tänään päällä on hiuspanta H&M:ltä, kaulakoru joku halpa citymarketista. Vyön ostin Seppälästä. Musta toppi ja harmaa neule ginatricot:sta samoin kun farkkuleggarit. Rannekoru on pieces:sin ja kengät on UGG:it.

T: Jenna

Ei kommentteja: