perjantai 12. marraskuuta 2010
Päivän asu 121110
Eli tänään päällä on hiuspanta
H&M
:ltä, kaulakoru joku halpa citymarketista. Vyön ostin
Seppälästä
. Musta toppi ja harmaa neule
ginatricot
:sta samoin kun farkkuleggarit. Rannekoru on
pieces
:sin ja kengät on
UGG
:it.
T: Jenna
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti