Sunnuntai.. hmm.. ihanaa olla vapaapäivällä. Aamulla meni muutama tunti selvitellessä meidän nuorimman koiran turkkia ja samalla tuli katsottua T.I.L.A ja muita kivoja tv ohjelmia. Sydänmailla on ihana ja samoin Tunteet pelissä (One Tree Hill) mutta jostai syystä jälkimmäinen ei eilen tullutkaan.. tietääkö kukaan syytä??
Neljän aikoihin mentiin kaverin luo Tiinan kans ja siellä oli niin niin hyvää kaverin oma tekemää suklaisen suklaista suklaakakkua. Oli tosi kivaa kertoo kaikki kuulumiset ja siellä myös katsottiin iki-ihanat the hills ja the city..vaikkakin the hills ei ole kyllä enää entisensä ilman Laurenia.:(
Illalla oli vielä "tanssii tähtien kanssa" jota sitten seurasin sivusilmällä ja toisella ylen sarjaa "kuolematon rakkaus" niin romanttinen. Ja illan päätti "Forrest Gump" Koko sunnnuntai siis tv:n ääressä.:)
t:jeNNa
2 kommenttia:
Sunnuntait on kyllä totisia tv-päiviä - silloin on vaan niin helppoa ja mukavaa viettää aikaa tv-sarjoja katsellessa. Ja totisesti ei kyllä The Hills ole enää sama ilman Laurenia. :/
Christina: Niimpä! :-)
Lähetä kommentti