sunnuntai 24. lokakuuta 2010

Perjantai.. ilta oman murun kans.

Perjantaina oltiin mun poikakaverin kans menossa katsoon napapiirin sankari ja syömään. Tietenkään ei oltu tajuttu että ois pitäny muistaa varata pöytä ja paikat leffaan. Niin siinä kävi sitten niin että napapiirin sankaria ois päässy katsoon eripuolilla salia oleville yksittäisille paikoille ja syömään oli moneen paikkaan jo 7 aikaan 45min-1h jonot. Eli ilta tuntu aika epätoivoiselle.. Mutta onneksi Amarilloon pääsi 20 min jonotuksella ja saatiin syötyä "nälkäkiukku" pois:D ja muutenkin Amarillon herkkuihin voi aina luottaa ja taas ne vei kielen mennessään.nam. Syönnin jälkeen päätettiin viettää "elokuva ilta" sitten ihan kotosalla. Illan katsomiseksi valittiin "Avio-onnea Morganeiden tapaan" ja "007 Casino Royale". Ja tykkättiin molemmista:)




T:JeNNa

Ei kommentteja: