sunnuntai 24. lokakuuta 2010

Lauantai.. päivä ostoksia ja ilta kyläilyä..

Lauantai aikoi aikaisin kun kävin viemässä poikakaverini tuomaroimaan "pikku kiekkoilijoiden" pelejä ja siten sain auton käyttööni päiväksi.:) Sen jälkeen suunnistin keskustaan, oikeesti menin ostaan tupari lahjaa... mutta kaikkea muuta pientä siinä samalla sai sitten tutkia. Tupari lahjaksi ostin Stokmannilta kaks valkoista kylpypyyhettä. Ja sitten omat ostoksen... Ginatrico:lta sukkahousut, sukkia,leggarit ja farkut.







Lisäksi Stokmannilta löytyi ihana neulepaita. VILA:n harmaa nappeilla oleva neulutakki jossa oli kyynärpäiden kohdalla kamelin värisellä "mokalla" paikat.. Tulee ihan ratsastus housut mieleen.:D (kuva myöhemmin)

Kotimatkalla kävin myös ruokakaupassa ja K-citynarketissa oli ihan kivoja halppis koruja niin ostin sitten tuollaset mustat:)



T:JeNNa

Ei kommentteja: